Torsdag

Hey. Ska vi se här, ett litet inlägg!
Well.. Vad har hänt?
Sjuk sjuk sjuk, går ba runt, runt, runt verkar det som :s
Men nu är det på bättringsvägen igen, känns skönt faktiskt!
Och eftersom man varit sjuk så har det ju inte hänt så mycket.
I Tisdags var vi i Gävle iallafall, skulle köpa en ny vagn :) men vi hade sån tur att vi fick en utav en tjej! Väldigt snällt lär jag säga! Jätte fin och bra vagn var det med. Hih, så blev billigt och bra.
Och igår var vi ute på en promenad, Leon älskar vagnen! 
Få sitta framåt istället för vänd emot mig, något nytt och spännande. haha
Dock var det väldigt blåsigt :/
Och idag har det ju varit skit väder rent ut sagt.. Soligt, ja. Men storm på det också, kalla vindar.. inte direkt skit skönt!

Ah, jag har blivt dåligt på att veta vad jag ska skriva här.
Så nu bidde det inte mer! Hörs hej!

Kommentarer
Postat av: En bögs liv

Härligt :) Det är bra med mig också. Svara på dagens fråga angående homosexualitet? :) Skulle uppskattas.

2011-03-27 @ 20:10:04
URL: http://morgans.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0