ojdå.

Glömt bort bloggen helt här jag.
Ingen blogglust har jag fått tillbaka än heller, lite småsegt och så..
Tänkte försöka skriva lite idag iallafall! Liteeee.

Well.
Senaste tiden behöver jag väl inte berätta om?
Den har varit grymt bra iallafall :)

Idag har jag inte gjort så mycket, städat och tvättat.
Även umgåtts med Louise som sovit här 2 nätter.
Hon åkte hem strax före 4 tiden kanske. Så då busade jag och Leon vidare.
Dock somnade han ganska direkt.. Så då blev det dator för min del!

Han vaknade strax efter 5.
Då vaknade han nog på fel sida, gnällig och så. Men var nog för mamma kom och han hade väl kanske saknat henne ;) för han blev sur när hon gick ut ur rummet! haha

Sen har vi väl inte gjort så mycket mer.
Leon är snorig och lite irreterad i ögonen, så har hållt oss inne idag!
Blev kanske för mycket ute igår.. fast ja, jag vet inte.
Blir nog bättre tills imorgon! :) Hoppas jag iallafall.

Tar och försöker skriva imorogn också, för nu har Leon vaknat så ska natta om han :)
Ha det bra allihopa, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0