Holla

Jaha. Känner inte ens för att skriva, men tänkte göra det ändå. Snällt va?
Jo jag vet :)
Well. 
Idag då? skulle på nåt grejs egentligen, men Leon är ju såklart sjuk igen :( stackars hjärteliten, förstår inte varför han alltid ska råka ut för allt. Jävla förebyggande säger jag bara!
jaja.
Har tagit det lungt idag med andra ord, grillat lite och bara myst med Leon!
Han somnade vid halv 7 idag, febrig och allt.. Har vaknat ett par gånger, därför jag fortfarande är vaken :o
Men sista gången fick han lite alvedon eftersom han verkade ha ont, och han var väldigt varm.

Så nu ligger han i min säng också, eftersom det är enda ställen han tycks vilja sova på idag!
Men det är mys så :)
Ska nog gå och försöka sova jag med nu tänkte jag..

Hörs en annan gång!
puss

Kommentarer
Postat av: En bögs liv

Allt bra? :)

2011-03-24 @ 10:37:26
URL: http://morgans.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0