Torsdag

Hej bloggvärlden!
Tänkte att jag skulle försöka skriva lite idag iallafall.

Idag vaknade Leon vid 5 först, fast han åt bara och sen somnade han om :)
Men jag hade så sjukt ont i magen så kunde inte somna om.. Men lyckades somna om till slut iallafall!
Sen blev jag väckt klockan 1 på dagen, mamma hade tagit Leon. Var ju skönt att sova längeee lär jag då säga.

Blev iallafall att gå upp då och slänga på sig kläder direkt, sen åkte vi iväg för att handla.
Tog väl säkert någon timme, sen åkte vi hem igen.
Blev att fixa mat, sallad! Gott var det iallafall :)

Fast vad som helst hade säkert varit gott då kanske, inte ätit på 3 dagar då jag mått illa såfort jag försökt äta något. Men gick bra nu iallafall!

Hm.. Har väl inte hänt så speciellt mycket idag då Leon var varm,hostig och snuvig och allmänt seg igår.
Så tyckte att det kanske vore bra att han skulle ta det lungt idag med, så kanske det är ännu bättre imorgon :) Hoppas det iallafall!

Finns inte så mycket att berätta..
Leon somnade vid halv 8-8 tiden idag, vart vaken lite längre än vanligt.
Och jag har tränat och sen har jag spelat skipbo med mamma :) 2-2 blev det, sen orkade ingen av oss spela mer..

Nu ska jag gå och lägga mig tänkte jag, trött även fast jag fick sova sålänge idag!
Men det är ju bra, hade varit mindre bra att vara pigg hela natten som jag lätt kan vara om jag sover någon timme för mycket.. Så jag klagar inte!

Vet inte riktigt hur jag ska göra imorgon heller.
Om jag ska gå ut eller vara hemma? vill vara hemma, men kan vara skönt att komma ut också..
Sen beror det mycket på hur Leon mår imorgon också såklart! är han inte bättre så blir jag hemma :)
Nästa helg ska jag iallafall vara hemma vilket som..
Har tid hos en kirurg på fredag förmiddag då med Leon, får se vad han säger.. Om det blir operation eller om det inte behövs! Hoppas på det bästa iallafall.. Min plutt har redan varit med om för mycket :(

Var nog allt för denna gång.
Eller nej, Leon gick helt själv idag!! Dock bara något steg, sen har han inte gjort det igen. Men ändå! :D
Med det så var det allt.
Får se om det blir något uppdate imorgon med bilder, om jag orkar ladda andra telefonen och föra över och krångla. Men kan nog ske! Nattinatt


Jag älskar dig Leon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0