Torsdag

Hey.
Ja, jag är då frisk idag iallafall!
Men inte Leon :( Han är typ dålig i magen? och blivit väldigt förkyld. Vaknar titt som tätt och hosar och shippar efter andan.. mammas älskling :(

Well.. iallafall, idag har ju inte hänt så mycket heller faktiskt.
Varit sugen på att göra nåt hela dagen, men vad kan man göra med en sjuk bebi liksom?
Får hoppas han blir bättre snart, så jobbigt när man inte kan göra något åt smärta och allt jobbigt..
Ska nog boka tid på hälsocentralen imorgon iallafall åt honom eftersom han knappt äter och dricker längre, varit så i flera dagar.. Och varit vääldigt dålig på nätter och sover inte mycket. Så kollar hellre upp att allt är bra en gång för mycket istället för en gång för lite..

Ja.
Har som sagt inte hänt så mycket idag, vilket leder till att det inte finns så mycket att skriva.
Imorgon ska jag eventuellt följa med pappa till Gävle, om inte leon är dåligare då!
Sen har jag inte fler planer.
Blir att ta det lungt iallafall!

ÅH. imorgon börjar den där jävla serien igen som jag längtat efter sen jul! Då dom tog en pause.
Sjukt bra ju :D

Men ajaj.
natti puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0