TISDAG

Hey flickor och pojkar!

Idag klev vi upp typ halv 9. Ringde även mitt samtal då, men ingen där.
Så får väl se om jag blir uppringd imorgon :)
Och ah. Känslan när jag vaknade, höll på avlida! Sjukt ont i halsen och var dövarmt.
Dock varit bättre under dagen och nu med, inte bra, men inte så farligt nu längre heller. Skönt!
Hoppas det ger sig och försvinner under natten.
Håller iallafall tummarna både nu och i sömnen!
Och det gör jag även om att det går vägen imorgon.

Well, har umgåtts med Sofia idag med! Och såklart trollungarna :)
Vi har inte gjort något speciellt, promenad och bara pratat typ!
Och åkte hem vid 6 tiden tror jag..

Blev mat då och så, och vid halv 8 somnade Leon.
Har spelat skipboo med mami idag också :) Det är kuul!
Sen har det blivit en film, och msn, fb, musik typ.
Borde läsa lite teori, men har verkligen inte någon ork nu.
Uttråkad hela jag just nu.. Får väl slå på film när det laddat klart, och hoppas jag blir trött!

Vad morgondagen består av vet jag inte än.
Borde ta det lungt, men får se om jag orkar det.
Vill träna också, men för jäkla dumt när man har ont i halsen. Lärde jag mig sist! Och gör aldrig om det är något som är säkert..

Jaja.
Nog nu, vi hörs! Puss

Leon ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0