Söndag

Hej blogg!
Nog blir det lite uppdate idag med, brava?

Well..
Idag har det varit en rätt lungn dag, var hemma till runt 4 tiden.
Då åkte jag och Leon till Sofia, sofias lilleman kom hem under tiden vi var där också.
Så då lekte småpojkarna :) Söte!
Dock så somnade båda två efter ett tag.

Så jag och Sofia satt och pratade lite skit och lyssnade på musik undertiden :)
Sen när dom var vaken igen så lekte dom, och Leon satte sig i Vincents knä, och v höll om han.
Haha, det var skitsött lär jag ju säga!

Åkte hem vid 7 tiden ungefär.
Och Leon somnade väl strax efter 8 :)
Sen dess har jag bara tränat, blev ett hårt pass idag. Vilket kanske inte var det smartaste när jag redan har så jävla ont i kroppen efter helgen >.< Men visar sig imorgon!

Efter de har jag väl bara suttit här typ.
Blir väl sitta här ett tag till innan sängen väntar :)
Varit en rolig dag iallafall.

Får se vad som händer imorgon, återstår att se för har då inga planer än!
Hörs sen, natti!

Leon ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0