Måndag

 Oså är vi här igen, hej!
Ny vecka, nya tag. Eller vad säger man?

Idag började dagen med att bara vara allmänt seg. Bus med Leon och annat!
Pappamorfar kom hit vid 3? tiden, och pratade lite och så.
Sen fick vi skjuts utav honom till Sofia :)

Väl hos Sofia så sov både Leon och Vincent, så vi pratade bara lite skit.
Sen blev det väl lek för dom små och vi pratade mest, och åt även tacos som vi gjorde iordning :)
Gott vare, men gud vad mätt man blir på det!

Efter 7 tiden så klädde vi på både knattarna, och gick ut :)
Jag och Leon skulle hem, och Sofia och Vincent gjorde oss sällskap en bit!
Sen kom även mamma också och mötte upp mig, haha

väl hemma så sov Leon, så jag och mamma spelade skipboo! ;>
Det är roligt de.
Well, sen har det väl inte hänt mycket mer lär jag säga..

Blivit datorn och nördat bara, tittat runt på lägenheter oså!
Ska strax lägga mig iallafall har jag tänkt :)
Imorgon ska vi till Sofia igen, sen vet jag inte mer.

Får se vad dagen har att erbjuda helt enkelt!
Ha det toppen tills vi hörs nästa gång, pusstja



jag älskar dig gull ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0