måndag

Hey.
Idag har det inte hänt ett dugg. Städat lite och tagit hand om en sjuk Leon :/ stackars liten!
Fast han var bättre på eftermiddagen. Så nu hoppas jag han är bra imorgon.

Ja, uppdate vare ja!
Helgen var sjukt bra faktiskt.

Fredag. Skulle ju inte till sjukhuset med Leon, men var sån jävla snöstorm och skit så boka om tiden eftersom jag inte ville dra ut Leon i det vädret på dåliga vägar osv..
Dagen spenderades med Leon, och kvällen blev det gå ut.
Var hemma hos Malin, när jag kom dit var det hon, emma och hanna där :) Vi satt väl typ bara där och pratade.
Smådrack oså.. Senare kom någon markus och albin, blev inte mycket mer än dricka och prata.
Spelade ölspel och musik! Senare kom även johan dit.

Hm, var väl där till ungefär 1? då skulle Malin sova :) hehe.
Gick ner till stan en sväng och sen till johan.
Och sen blev det sova!
Lite jobbigt att ha världens rethosta halva natten bara.. Och vakna 8 på morgonen. Men lyckades somna om iallafall :)

Lördag, myste med Leon hela dagen ♥ Och bara tog det lungt typ!
Mot kvällen skjutsade mamma mig och släppte av Leon eftersom han skulle sova hos sin faster som ville ha honom över natten.
Sen åkte vi hem igen.. Tog det lungt, duschade och så :)

Mot kvällen kom Louise hem till mig, och så fixade vi oss.
Sen skjutsade snälla pappa oss till järbo, till rocken.
Träffade massa trevligt folk och dansade hela natten, iallafall halva. haha =)

Mamma hämtade oss vid stängningen iallafall, först skjutsade vi Sofie och Stoffe till Årsunda.
Och sen blev det hem och sova en massa, skönt!
Vaknade tidigt som vanligt dagen efter, men somnade om! haha.
Klev upp typ 1. Blev ta det lungt och så.

Sen hämtade jag Leon :)
Blev bus & mys med han resten av dagen tills han la sig och sov.
Då blev det film, och sova!

Ja, helgen har varit väldigt rolig iallafall. Träffat många man inte sett på ett tag också, även såna man inte träffat på typ 4 år. Tänka sig! :)



En bild ifrån rocken har jag att bjuda på. Alla andra bilder ligger i mobilen, så dom får ni se en annan dag :)

Well, det var väl allt!
Uppdate blev det, och mer får det bli nästa gång. Säger så, puss!

jag älskar min leon ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0