Helg

Är det fortfarande, men känns som den är slut nuva!

Hey förresten :)
Tänkte skriva lite om helgen hittils och så bjuder jag även på bilder ifrån den också. Snällt va?
ahjagvet.

Iallafall, dagen spenderades med Leon :) Myspys!
Sen vid 4-5 gjorde jag mig iordning och sedan åkte till Sofia.
Blev bara massa prat och musik i väntan på andra :)

Strax efter 8 kom linnea och wicky, och efter dom kom micke. Och sen matte och johan dit.
Men dom drog ganska fort då linnea blev för full, haha. Så johan åkte hem med henne :)
Vi blev dock kvar till 11 tiden.

Då åkte vi vidare på annan fest.
Var väl där till ungefär 1- halv 2. Sen drog typ wicky. Och johan&eric skulle på krogen en vända.
Så jag och sofia satt ute och pratade oså! :)
Vid 2 så gick vi till sibylla och lånade toan och halkade fint också! Skithalt ute.

Sen gick vi till hem till johan igen.
Jag,sofia,lina,lisa,eric och johan!

Var en rolig kväll iallafall :)
Kom hem vid 2 tiden idag.

Och idag har jag bara varit med lillhjärtat och tagit det lungt! :)
bara sovit ca 3-4 timmar inatt så varit ganska seg fast ändå pigg. Hur de nu går ihop haha
Leon somnade för natten vid 9 tiden idag, då pappamorfar var här en sväng och då ville ju Leon vara med såklart :)

Mer har inte hänt, kollat på film och chillat ba!
Och nu ska jag strax gå och sova, behövs nog. Ny dag imorgon :)

Och imorgon ska jag och leon leka med sofia och vincent tänkte vi.
Mer än så har jag inte planerat. Så återstår väl att se helt enkelt.
Nu får ni lite bilder, så hörs vi en annan dag! pusstja



Lite bilder ifrån igår.
Sofia ville inte att bild på henne skulle läggas ut, så fick bli dom hära!
Dock finns det fler, men som ni ser är dom här suddiga, dom andra är ännu mer suddiga. Så ingen idé! :p




Och mitt lilla hjärta ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0