Blev dåligt med uppdate igår.

Men hade ingen ork faktiskt!
Blev en halvdryg dag igår..

Började dagen med att gå upp med Leon typ såhär klockan 6 på morgonen, ush vad trött jag var eftersom Leon sov sjukt dåligt, vaknade hela tiden, hela natten. Nejmen, vid typ 3 tiden så somnade han om sista gången innnan han vaknade 06!

Hm.. Vid 9 så åkte jag med Pappa till Gävle, var där inne till kanske? 11 tiden :)
Och påvägen hem så lyckades jag få en sladd i rondellen, sjukt halt vare där. Körde in i en snödriva iallafall,men den putta ut oss på vägen igen! :) Tur att det inte kom bilar bakom bara..

Hm.
Väl hemma så var Leon dålig, han var ju hemma med mammamormor medans jag var i Gävle.
Ringde hälsocentralen, fick tid på familje läkar jouren.
När vi kom dit så kollade dom inte ens på Leon utan skickade oss till gävle akuten direkt. Snacka om att inte kunna ett skit...
När vi kom dit så blev vi uppskickade på avd.107! ( barnavndelning )
Dom tog prover och så.

Sen när vi fått svar på alla prover fick vi åka hem igen :)
allt såg bra ut! Toppen.. Känns skönt att veta också.

Ja, var väl det de.
Uppdate ikväll eller imorgon, ska försöka med bilder.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0