Ny vecka, nya tag

eller vad säger man?
Blev lite förvånad när jag kikade in här, fortfarande besökare här även fast jag aldrig skriver nästan :o
Så tänkte skriva littttte kort nu.
Idag vaknade lillbubben typ 06, och det är ju alltid lika jobbigt att gå upp så tidigt vare sig man sovit 2 timmar eller 20. Men som tur är så piggnar man ju till efter ett tag iallafall :)
Vid halv 8 somnade Leon om, och jag med för den delen! Så vi sov till kanske halv 9?
Sen somnade vi en gång till vid 11-12 tiden, haha. Riktiga sömntutor har vi varit!
Well, vi gick iaf ut direkt då och kollade på när de byttes däck på bilen, fint väder har det varit idag också. Lite blåsigt bara, men det får man ju leva med!
Vid 1 tiden åkte jag, mamma och Leon in till valbo.
Kollade runt lite här och där, blev köttbullar på ikea. Och leon käkade pankakor för första gången i sitt liv, och han älskade det. Åt upp allt :o Lite chokad blev man ju eftersom det är ganska stor portion för han! Skulle ju varit lagom åt mig, haha.. Men bra ändå att han åt så mycket :)
Blev inget speciellt vi handlade. Mest saker åt Leon!
En ratt till vagnen fick han, en liten minibil han kan leka med :) och en älg, klossar, en ekkore som gjorde massa ljud, och något till sak som lät. Inte dyrt alls faktiskt :p så det var ju bra köp iaf!
Och även så har jag hittat en present som jag ska köpa till Leon till han blir 1 år, nästa månad. Köper dock inte fören jag fått mina pengar, men en bra sak iallfall tycker jag!
kom hem vid 5 tiden. 
Blev busa med Leon och så då bara. Och han somnade strax före 8 :)
Jag har sett film och tagit det lungt.
Sjukt förkyld och kanske är påväg att åka på magsjuka har jag en känsla av, och det är ju inte kul?
Men har ju klarat mig så pass länge ifrån det, så borde väl lyckas med det nu också! så hoppas bara jag tror fel :)
Well.. Har inget mer att dela med mig, ska ta och lägga mig innan jag somnar här! 
Hade tänkt att ladda upp massa bilder jag tagit idag, men jag gör det imorgon istället då jag inte är lika trött :)

Nu ska jag göra mig klar för säng och våga mig ut och röka på ballkongen med en ful spindel jag såg sist jag var ute :( Godnatt folket! pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej var köpte du ratten till vagnen ? :)

2011-04-20 @ 00:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0