Godmorgon

Eller ska man säga godförmiddag eftersom man varit vaken några timmar? :o
nah, godmorgon får duga alltså!
Hm. Denna helg har jag inte gjort mycket alls faktiskt.
Fredagen spenderades med lillhjärtat, och film osv. Så det hände inte mycket den dagen!

Lördag så var Elin och hennes söta lillasyster hariett här och lekte med mig och Leon, det var roligt att träffa na igen :) Var ju trotts allt ett tag sen..
Well, vi gjorde inget speciellt eftersom Leon fick feber och var lite hängig..
Var i lekpark innan han blev dålig iallafall! 

Hm, bara precis innan dem skulle åka hem så spydde Leon.
Och ja, jag trodde det var magsjuka direkt ja.. Men tycker det är konstigt att ingen blivit smittad än och att han inte spyr mer än han gör isf.. 

Igår spydde han inte en enda gång, men han åt inget på hela dagen heller. Bara typ 1 tugga banan, 1 tugga fil. Drack någon klung blåbärssoppa, osv.. Men det räknas istort sett som inget, fast allt han får i sig är ju bra iallafall!
Dock hade han feber från han vaknade på morgonen och tills han somnade osv..
och idag vaknade han upp med feber också..
Och inte på det roligaste settet heller fick man vakna på, men är väldigt glad att jag reagerade så himla fort på att han var på väg att spy, handlade om sekunder! Men jag klarade mig och min kudde fick ta alla spyer..
Han åt nämligen en hel flaska välling i natt, så jag tror det var därför han spydde så imose :s 
Mammas stackars bebis ;( Blir så ledsen att han aldrig får vara frisk.. BLÄ!
Är det inte bättre emot eftermiddagen ska jag ringa hc iallafall..
Ja, mer idag händer det väl inte eftersom han fortfarnde inte är bättre! 

Just nu ligger plutt och sover i min nybäddade och rengjorda säng :)
Och såhär ser det ut
Ser rätt mysigt ut.. 
Ja, och tiden på bilderna stämde ju inte! Men använde en telefon som jag aldrig bruka ha, så ingen tid inställt på den, fast datumet är rätt iaf!
Nu ska jag gå och lägga mig brevid Leon och mysa och hoppas han mår bättre när han vaknar.
Ha en bra dag allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0