denna dag slut

nu också.
Är väl dags och sova snart då, antar att Leon kommer vakna till och från i natt också och vara nästintill otröstlig.. Har har redan vaknat 3 gånger sen klockan 6! Tycker så synd om mitt lillhjärta :(
Well.
Som jag skrev tidigare idag så skulle det inte hända mycket.
Var på en kort promenix till macken, sen blev det affären med mamma & mormor passade Leon sålänge.
Sen har jag också tränat. Känns bra att man har kommit igång igen! 
Dock inte lika bra att jag tappat suget helt för pluggandet.. Måste ta tag i det också :s bara 2 månader kvar nu. Sjukt vad tiden rullar iväg alltså!
Jadu, har ingenting att säga egentligen. Kände bara för en uppdate nu innan jag lägger mig :D
Skulle vilja se en film innan, men det blir så sent då och inte värt att vara vara trött och seg när Leon vaknar, så därför blidde det att gå och sova :)
Ska försöka med en uppdate imorgon också, ev. kan ni få lite bilder då också! :)
Ha det bra sålänge, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0