23/4-11

Idag har det varit en riktigt härlig dag tycker jag! :)
Började dagen med att gå upp vid halv 8 då Leon vakna, och halv 8 nu för tiden är sovmorgon! haha
Well, gav Leon frukost och sen blev det lite bus och morgon mys :]
Leon somnade runt 11 tiden, då blev det fix och packade lite och såntdärnt.
Och när Leon vaknade var det bara vänta på maten, och sen packade vi oss ut i bilen och åkte till Årsunda camping, strandbaden! :)
Blev först att äta lite eftersom jag var hungrig för första gången på denna vecka, haft jätte svårt att äta :s
Och har det fortfarande, kan bara äta några tuggor, sen är jag sådär äckligt mätt. Rätt konstigt tycker jag! Spydde ju i Torsdags natt och morgon, så lär ju vara något virus eftersom man även varit konstig i magen..
Men ja. 
Runt ja? 4 tiden kanske det var, kollade inte riktigt klockan. Men var väl då någon gång.
Så kom Sofie och lillamy, helena och wilma dit också :) Trevligt!

Jag,Leon,Sofie,My och Wilma gick och köpte glass och gick ner till stranden. Blev dock inte nå att gå där nere eftersom det var rätt svårt med vagnarna :b

Ja, sen har dom små liven lekt hela dagen och vi har kollat på och jagat dom en massa, och busat såklart!
Leon var vaken helaa dagen, vilket han aldrig brukar. Han brukar ju sova runt 11 tiden. Sen vid 2 och ibland 5 tiden, innan natten då alltså. Så han var riktigt trött på slutet.
Pappa kom och hämtade oss vid 7 tiden iallafall, och Leon somnade såklart dirket i bilen.
Väl hemma så vaknade Leon och var lite gnällig, tog sig på örat och så. Tror även han blivit lite biten av solen :/ Hoppas det inte blir något speciellt. 
Varit riktigt varmt och soligt idag, så har varit svårt att skydda helt från solen. 

Och jag har redan reagerat på solen, så inte kul. 
Sitter och smörjer hela tiden, men inte hjälper det inte! Hatar verkligen att inte tåla solen..
Lär väl köpa sånt skit som tar bort lager av huden igen, som varje år! För att bli av med de.
Bara fortsätta försöka leva med det, haha. Jävla skit grejer!! så trött på de :/
Nu är jag skapligt trött och det klias och jag är nog solbränd också! Ska gå och borsta tänderna osv och lägga mig och sova. Bilder ifrån idag kommer ev upp i morgon :) Får se om jag lyckas få upp videon när leon och my jagar varandra, eller tävlar. eller vad dom gör, haha! Det var riktigt roligt att se iallafall :b
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0